Sunday, September 29, 2013

मोवाइल् सेवा अवरुद्ध गर्ने टेलिकमकै कर्मचारी

नेपाल टेलिकमको नेटवर्क शनिबार बिहान करिव ५ घण्टा अवरुद्ध भएको बारेमा छानविन गर्न सूचना तथा सञ्चार मन्त्रालयले एक छानविन समिति गठन गरेको छ।
छानविन समितिमा नेपाल दूरसञ्चार प्राधिकरणका पूर्व अध्यक्ष सुरेस कुमार पुडासैनी सहित ३ सदस्य रहेका छन्। नेपाल टेलिकमको सुन्धारा र बबरमहल बीचको ट्रान्समिसन लिंकमा समस्या देखिएपछि देशभरका टेलिकमको जीएसएम मोबाइल सेवा प्रभावित भएको थियो। पाँच घण्टा सेवा अवरुद्ध भएपछि नेपाल टेलिकमले बबरमहलको फाइबर मुसाले काटेको बताएको थियो।

अप्टिकल फाइबरको लिंकमा समस्या आएपछि सेवा केही समय अवरुद्ध भएको बताइए पनि टेलिकमले यसबारेमा विस्तृत रुपमा जानकारी भने दिएको थिएन। सरकारी स्वामित्व भएको टेलिकममा बारम्बार यस प्रकारको समस्या आइरहे पछि मन्त्रालय गम्भिर हुँदै यसबारेमा छानविन गर्न समिति गठन गरेको मन्त्रालय स्रोत बताउँछ।

निजी क्षेत्रका प्रतिस्पर्धि संस्थाले टेलिकमका केही भष्ट इन्जिनियरसँगको मिलोमतोमा फाइवर तथा नेटवर्कमा क्षती पुर्‍याएको हुन सक्ने मन्त्रालय स्रोतको दावी छ। यो शंकालाई टेलकमकै कर्मचारीहरु पनि स्विकार्छन्। टेलिकमकै प्राविधिक तर्फका केहि कर्मचारीको नजिकबाट अनुसन्धान गर्ने हो भने सबै तथ्य बाहिर आउने उनीहरुको भनाइ छ। बाहिर हुने चर्चा र आशंका मन्त्रालय तहमा बढ्दै जाँदा शनिवारको घटनाले छानविन समिति गठन गर्न मन्त्रालय वाध्य भएको बताइएको छ। मन्त्रालयले यसको पछाडी सबैभन्दा ठूलो मोवाइल ग्राहक संख्या भएको दावी गर्ने एनसेलको संलग्नता रहेको आशंका गरेको छ। समिति गठन गर्न बसेको बैठकमा एनसेलको नामै लिएर र नलिएर पनि सहभागिहरुले यसको बदनियत र केहि कर्मचारीको लोभका कारण टेलिकमको नेटवर्कमा क्षती पुर्‍याएको चर्चा भएको थियो।

उपभोक्ताको माझमा बदनाम गराएर आफ्नो सेवा विस्तार गर्न निजी क्षेत्रका दुरसञ्चार सेवा प्रदायकको पुरानै चलखेलको निरन्तरताका कारणले राष्ट्रिय लगानी रहेको संस्थामा आश्रित सेवाग्राहीहरुले समस्या वेहोर्नु परेपछि मन्त्रालयले समिति गठन गरेको बताइएको छ। अत्यावश्यक सेवा अन्र्तगतको मोबाईल सेवा अवरुद्ध हुँदा उपभोक्ताले भने सास्ती ब्यहोर्न बाध्य भएको उपभोक्ता मञ्चले जनाएको छ।

नेपाल टेलिकमले एक करोड जीएसएम मोबाइल लाइन विस्तारको क्रममा केही समय अघि मात्र राजधानीको टेलिकमको मोबाइल सेवाको गुणस्तर आर्श्चर्यजनक रुपमा सुधार आएको थियो। टेलिकमको एक करोड जीएसएम लाइन थप गर्ने क्रममा पुरानो जेडटीर्इको उपकरण र प्रविधिबाट सबै मोबाइल लाइन र सेवालाई हुवावेको प्रणालीमा लैजाने क्रम चलिरहेको बेला यो नयाँ समस्या उजागर भएको टेलिकम स्रोतको दावी छ।
सञ्चार मन्त्रालयका प्रेस सल्लाहकार मातृका पौडेलले कसैको प्रलोभनमा परी टेलिकमकै कर्मचारीले नेटवर्क अवरुद्ध पारेको जानकारी आएपछि कारवाहीका लागि समिति गठन गरिएको बताए ।

नेपाल टेलिकमको नेटवर्क शनिबार बिहान करिव ५ घण्टा अवरुद्ध भएको बारेमा छानविन गर्न सूचना तथा सञ्चार मन्त्रालयले एक छानविन समिति गठन गरेको छ। छानविन समितिमा नेपाल दूरसञ्चार प्राधिकरणका पूर्व अध्यक्ष सुरेस कुमार पुडासैनी सहित ३ सदस्य रहेका छन्। नेपाल टेलिकमको सुन्धारा र बबरमहल बीचको ट्रान्समिसन लिंकमा समस्या देखिएपछि देशभरका टेलिकमको जीएसएम मोबाइल सेवा प्रभावित भएको थियो। पाँच घण्टा सेवा अवरुद्ध भएपछि नेपाल टेलिकमले बबरमहलको फाइबर मुसाले काटेको बताएको थियो।
अप्टिकल फाइबरको लिंकमा समस्या आएपछि सेवा केही समय अवरुद्ध भएको बताइए पनि टेलिकमले यसबारेमा विस्तृत रुपमा जानकारी भने दिएको थिएन। सरकारी स्वामित्व भएको टेलिकममा बारम्बार यस प्रकारको समस्या आइरहे पछि मन्त्रालय गम्भिर हुँदै यसबारेमा छानविन गर्न समिति गठन गरेको मन्त्रालय स्रोत बताउँछ।
निजी क्षेत्रका प्रतिस्पर्धि संस्थाले टेलिकमका केही भष्ट इन्जिनियरसँगको मिलोमतोमा फाइवर तथा नेटवर्कमा क्षती पुर्‍याएको हुन सक्ने मन्त्रालय स्रोतको दावी छ। यो शंकालाई टेलकमकै कर्मचारीहरु पनि स्विकार्छन्। टेलिकमकै प्राविधिक तर्फका केहि कर्मचारीको नजिकबाट अनुसन्धान गर्ने हो भने सबै तथ्य बाहिर आउने उनीहरुको भनाइ छ। बाहिर हुने चर्चा र आशंका मन्त्रालय तहमा बढ्दै जाँदा शनिवारको घटनाले छानविन समिति गठन गर्न मन्त्रालय वाध्य भएको बताइएको छ। मन्त्रालयले यसको पछाडी सबैभन्दा ठूलो मोवाइल ग्राहक संख्या भएको दावी गर्ने एनसेलको संलग्नता रहेको आशंका गरेको छ। समिति गठन गर्न बसेको बैठकमा एनसेलको नामै लिएर र नलिएर पनि सहभागिहरुले यसको बदनियत र केहि कर्मचारीको लोभका कारण टेलिकमको नेटवर्कमा क्षती पुर्‍याएको चर्चा भएको थियो।
उपभोक्ताको माझमा बदनाम गराएर आफ्नो सेवा विस्तार गर्न निजी क्षेत्रका दुरसञ्चार सेवा प्रदायकको पुरानै चलखेलको निरन्तरताका कारणले राष्ट्रिय लगानी रहेको संस्थामा आश्रित सेवाग्राहीहरुले समस्या वेहोर्नु परेपछि मन्त्रालयले समिति गठन गरेको बताइएको छ। अत्यावश्यक सेवा अन्र्तगतको मोबाईल सेवा अवरुद्ध हुँदा उपभोक्ताले भने सास्ती ब्यहोर्न बाध्य भएको उपभोक्ता मञ्चले जनाएको छ।
नेपाल टेलिकमले एक करोड जीएसएम मोबाइल लाइन विस्तारको क्रममा केही समय अघि मात्र राजधानीको टेलिकमको मोबाइल सेवाको गुणस्तर आर्श्चर्यजनक रुपमा सुधार आएको थियो। टेलिकमको एक करोड जीएसएम लाइन थप गर्ने क्रममा पुरानो जेडटीर्इको उपकरण र प्रविधिबाट सबै मोबाइल लाइन र सेवालाई हुवावेको प्रणालीमा लैजाने क्रम चलिरहेको बेला यो नयाँ समस्या उजागर भएको टेलिकम स्रोतको दावी छ।
- See more at: http://www.hamrakura.com/125855.html#sthash.v1Poe4tn.dpuf
नेपाल टेलिकमको नेटवर्क शनिबार बिहान करिव ५ घण्टा अवरुद्ध भएको बारेमा छानविन गर्न सूचना तथा सञ्चार मन्त्रालयले एक छानविन समिति गठन गरेको छ। छानविन समितिमा नेपाल दूरसञ्चार प्राधिकरणका पूर्व अध्यक्ष सुरेस कुमार पुडासैनी सहित ३ सदस्य रहेका छन्। नेपाल टेलिकमको सुन्धारा र बबरमहल बीचको ट्रान्समिसन लिंकमा समस्या देखिएपछि देशभरका टेलिकमको जीएसएम मोबाइल सेवा प्रभावित भएको थियो। पाँच घण्टा सेवा अवरुद्ध भएपछि नेपाल टेलिकमले बबरमहलको फाइबर मुसाले काटेको बताएको थियो।
अप्टिकल फाइबरको लिंकमा समस्या आएपछि सेवा केही समय अवरुद्ध भएको बताइए पनि टेलिकमले यसबारेमा विस्तृत रुपमा जानकारी भने दिएको थिएन। सरकारी स्वामित्व भएको टेलिकममा बारम्बार यस प्रकारको समस्या आइरहे पछि मन्त्रालय गम्भिर हुँदै यसबारेमा छानविन गर्न समिति गठन गरेको मन्त्रालय स्रोत बताउँछ।
निजी क्षेत्रका प्रतिस्पर्धि संस्थाले टेलिकमका केही भष्ट इन्जिनियरसँगको मिलोमतोमा फाइवर तथा नेटवर्कमा क्षती पुर्‍याएको हुन सक्ने मन्त्रालय स्रोतको दावी छ। यो शंकालाई टेलकमकै कर्मचारीहरु पनि स्विकार्छन्। टेलिकमकै प्राविधिक तर्फका केहि कर्मचारीको नजिकबाट अनुसन्धान गर्ने हो भने सबै तथ्य बाहिर आउने उनीहरुको भनाइ छ। बाहिर हुने चर्चा र आशंका मन्त्रालय तहमा बढ्दै जाँदा शनिवारको घटनाले छानविन समिति गठन गर्न मन्त्रालय वाध्य भएको बताइएको छ। मन्त्रालयले यसको पछाडी सबैभन्दा ठूलो मोवाइल ग्राहक संख्या भएको दावी गर्ने एनसेलको संलग्नता रहेको आशंका गरेको छ। समिति गठन गर्न बसेको बैठकमा एनसेलको नामै लिएर र नलिएर पनि सहभागिहरुले यसको बदनियत र केहि कर्मचारीको लोभका कारण टेलिकमको नेटवर्कमा क्षती पुर्‍याएको चर्चा भएको थियो।
उपभोक्ताको माझमा बदनाम गराएर आफ्नो सेवा विस्तार गर्न निजी क्षेत्रका दुरसञ्चार सेवा प्रदायकको पुरानै चलखेलको निरन्तरताका कारणले राष्ट्रिय लगानी रहेको संस्थामा आश्रित सेवाग्राहीहरुले समस्या वेहोर्नु परेपछि मन्त्रालयले समिति गठन गरेको बताइएको छ। अत्यावश्यक सेवा अन्र्तगतको मोबाईल सेवा अवरुद्ध हुँदा उपभोक्ताले भने सास्ती ब्यहोर्न बाध्य भएको उपभोक्ता मञ्चले जनाएको छ।
नेपाल टेलिकमले एक करोड जीएसएम मोबाइल लाइन विस्तारको क्रममा केही समय अघि मात्र राजधानीको टेलिकमको मोबाइल सेवाको गुणस्तर आर्श्चर्यजनक रुपमा सुधार आएको थियो। टेलिकमको एक करोड जीएसएम लाइन थप गर्ने क्रममा पुरानो जेडटीर्इको उपकरण र प्रविधिबाट सबै मोबाइल लाइन र सेवालाई हुवावेको प्रणालीमा लैजाने क्रम चलिरहेको बेला यो नयाँ समस्या उजागर भएको टेलिकम स्रोतको दावी छ।
- See more at: http://www.hamrakura.com/125855.html#sthash.v1Poe4tn.dpuf
नेपाल टेलिकमको नेटवर्क शनिबार बिहान करिव ५ घण्टा अवरुद्ध भएको बारेमा छानविन गर्न सूचना तथा सञ्चार मन्त्रालयले एक छानविन समिति गठन गरेको छ। छानविन समितिमा नेपाल दूरसञ्चार प्राधिकरणका पूर्व अध्यक्ष सुरेस कुमार पुडासैनी सहित ३ सदस्य रहेका छन्। नेपाल टेलिकमको सुन्धारा र बबरमहल बीचको ट्रान्समिसन लिंकमा समस्या देखिएपछि देशभरका टेलिकमको जीएसएम मोबाइल सेवा प्रभावित भएको थियो। पाँच घण्टा सेवा अवरुद्ध भएपछि नेपाल टेलिकमले बबरमहलको फाइबर मुसाले काटेको बताएको थियो।
अप्टिकल फाइबरको लिंकमा समस्या आएपछि सेवा केही समय अवरुद्ध भएको बताइए पनि टेलिकमले यसबारेमा विस्तृत रुपमा जानकारी भने दिएको थिएन। सरकारी स्वामित्व भएको टेलिकममा बारम्बार यस प्रकारको समस्या आइरहे पछि मन्त्रालय गम्भिर हुँदै यसबारेमा छानविन गर्न समिति गठन गरेको मन्त्रालय स्रोत बताउँछ।
निजी क्षेत्रका प्रतिस्पर्धि संस्थाले टेलिकमका केही भष्ट इन्जिनियरसँगको मिलोमतोमा फाइवर तथा नेटवर्कमा क्षती पुर्‍याएको हुन सक्ने मन्त्रालय स्रोतको दावी छ। यो शंकालाई टेलकमकै कर्मचारीहरु पनि स्विकार्छन्। टेलिकमकै प्राविधिक तर्फका केहि कर्मचारीको नजिकबाट अनुसन्धान गर्ने हो भने सबै तथ्य बाहिर आउने उनीहरुको भनाइ छ। बाहिर हुने चर्चा र आशंका मन्त्रालय तहमा बढ्दै जाँदा शनिवारको घटनाले छानविन समिति गठन गर्न मन्त्रालय वाध्य भएको बताइएको छ। मन्त्रालयले यसको पछाडी सबैभन्दा ठूलो मोवाइल ग्राहक संख्या भएको दावी गर्ने एनसेलको संलग्नता रहेको आशंका गरेको छ। समिति गठन गर्न बसेको बैठकमा एनसेलको नामै लिएर र नलिएर पनि सहभागिहरुले यसको बदनियत र केहि कर्मचारीको लोभका कारण टेलिकमको नेटवर्कमा क्षती पुर्‍याएको चर्चा भएको थियो।
उपभोक्ताको माझमा बदनाम गराएर आफ्नो सेवा विस्तार गर्न निजी क्षेत्रका दुरसञ्चार सेवा प्रदायकको पुरानै चलखेलको निरन्तरताका कारणले राष्ट्रिय लगानी रहेको संस्थामा आश्रित सेवाग्राहीहरुले समस्या वेहोर्नु परेपछि मन्त्रालयले समिति गठन गरेको बताइएको छ। अत्यावश्यक सेवा अन्र्तगतको मोबाईल सेवा अवरुद्ध हुँदा उपभोक्ताले भने सास्ती ब्यहोर्न बाध्य भएको उपभोक्ता मञ्चले जनाएको छ।
नेपाल टेलिकमले एक करोड जीएसएम मोबाइल लाइन विस्तारको क्रममा केही समय अघि मात्र राजधानीको टेलिकमको मोबाइल सेवाको गुणस्तर आर्श्चर्यजनक रुपमा सुधार आएको थियो। टेलिकमको एक करोड जीएसएम लाइन थप गर्ने क्रममा पुरानो जेडटीर्इको उपकरण र प्रविधिबाट सबै मोबाइल लाइन र सेवालाई हुवावेको प्रणालीमा लैजाने क्रम चलिरहेको बेला यो नयाँ समस्या उजागर भएको टेलिकम स्रोतको दावी छ।
- See more at: http://www.hamrakura.com/125855.html#sthash.v1Poe4tn.dpuf

No comments:

Post a Comment